Fuziuni. Asigurarea managementului intregului proces de fuziune
Referitor la procedura de fuziune dintre o societate absorbanta si o societate absorbita, va comunicam etapele, termenele si costurile aferente procedurii.
Etapele divizarii
- AGEA aprobare de principiu a fuziunii ;
- Intocmire proiect de fuziune si depunere la Oficiul Registrul Comertului de care apartine societatea in vederea publicarii in Monitorul Oficial sau publicarea acestuia pe site-ul ORC si pe site-ul societatilor;
- Sedinta AGEA finala aprobare fuziune - AGEA poate sa aiba loc in urmatorul interval: minim 30 de zile - maxim 3 luni de la publicarea proiectului ;
- Intocmirea hotararii AGEA si /sau a actului constitutiv in forma autentica la un notar public;
- Depunerea dosarelor finale de fuziune la ORC de care apartine societatea;
- Solutionarea in instanta a dosarului de fuziune ;
- Inregistrarea fuziune la ORC de care apartine societatea;
- Depunerea documentatiei la biroul notarial in vederea efectuarii intabularii imobilelor preluate;
- Depunerea la Registrul Miorita a documentatiei de fuziune in vederea inregistrarii in registrul actionarilor a modificarilor intervenite (majorare capital social).
Timp alocat: aproximativ 6 luni de zile, cu respectarea tuturor termenelor legale..
Costuri :
- taxe ORC, M.Oficial, - aproximativ 4000 lei sau 2000 lei, in functie de modalitatea de publicare a proiectului de fuziune ;
- tarif notarial si cadastral - pentru transmiterea dreptului de proprietate asupra imobilului catre societatea pui - aproximativ 1% din valoarea imobilului (0,5% onorariu notar si 0,5% taxa cadastrala) - taxa expert independent pentru realizarea raportului de experiza - 1.400 lei
- inregistrarea operatiunii la Registrul Miorita - 300 lei.
- realizare proiect, hotarari, rapoarte, etc - 3200 euro